Vi i innlandet Renhold har som mål å være din renholdspartner! Og derfor er kundetilfredshet noe vi strekker oss langt for å oppnå. Stephan Engh er daglig leder i Mobile Hamar AS, og er så langt svært fornøyd!
«I l løpet av en vanlig dag har vi betydelig kundetrafikk. Det kan være i salgshall, kundemottak, ettermarked eller andre arealer som benyttes av kundene våre. Da førsteinntrykk er viktig, er orden og renhold noe vi er opptatt av» sier Engh.
Trivsel og velbefinnende
Administrerende direktør i Olrudgruppen AS, Øystein Holtet, setter også renhold høyt.
«Olrudgruppen AS forvalter en betydelig portefølje med næringseiendom i Innlandet. Renhold er meget viktig for oss, først og fremst av hensyn til de ansattes og våre gjesters trivsel og velbefinnende, men også fordi rede og ryddige lokaler vitner om kvalitet og seriøsitet.»

Fabelaktig!
«En vanlig hverdag hos oss preges av høy aktivitet og mange mennesker i lokalene til enhver tid, både på dagtid og på kveldstid.» Hanne er daglig leder for Fabelaktiv AS, et av Norges største frittstående produksjonsselskap innen film og TV, og er et av de få produksjonsselskapene som har sin virksomhet utenfor Oslo.
«Vi har store og romslige lokaler, med både studio, omkledningsrom, toaletter, bad m/dusj, møterom, sminkerom, og fellesarealer med resepsjon, kantine og kjøkken. Viktigheten av renhold er høy, både representasjonsmessig og helsemessig.»
Det er tydelig at renhold er en viktig del av virksomheten til flere. Det som er like viktig er hvordan forventningene til våre kunder blir møtt.
Fabelaktiv AS har høye forventninger til sin renholdspartner, og et samarbeid må fungere knirkefritt.
«Vi krever høy kvalitet på arbeidet, ryddighet i avtaleforhold og serviceinnstilling, og har av og til behov for renholdsbestillinger utenom vanlig kontorrenhold. Alt dette har Innlandet Renhold uten unntak levert på. Innlandet Renhold ga oss også uoppfordret innsikt i hvordan deres medarbeidere ble ivaretatt med kontrakter og arbeidsforhold, noe som er meget viktig for oss» sier Hanne da vi spør om hvordan hun opplever samarbeidet med oss.

Ingen klager
Joaquin Risheim er pensjonist og bruker mye tid på arbeidet som styreleder i Teglgaarden, der det er mange eldre beboere som tidligere har vært ansvarlig for renholdet i sine respektive eneboliger tidligere. Dette slipper de nå.
«Da jeg ble valgt til styreleder, fikk jeg tips om at det kunne være vanskelig å finne et rengjøringsselskap det ikke var mye klager på.
Vi fikk en del klager på vårt første rengjøringsselskap, men det har vi ikke lenger med Innlandet Renhold.»
Videre legger Joaquin til at han mer enn gjerne anbefaler Innlandet Renhold til andre. «Som styreleder setter jeg pris på vår kontaktpersons vilje til å lytte til våre behov og ønsker og hans fleksibilitet og evne til å tilpasse renholdet til våre ønsker.
Vi har anbefalt Innlandet Renhold til bekjente.»
Også Hanne i Fabelaktiv er så fornøyd at hun gjerne anbefaler oss videre. «Vi er meget fornøyde med samarbeidet med Innlandet Renhold, og kan trygt anbefale dem til andre. Serviceinnstillingen er upåklagelig, løsningsvilje og oppfølging i både initiativ og responstid er meget godt. Kvaliteten på arbeidet som utføres er høy, og våre dedikerte renholdere ble fort en del av vårt daglige arbeidsfellesskap. I sum er Innlandet Renhold en trygg, seriøs og pålitelig leverandør, som vi setter stor pris på å ha i vår bank av samarbeidspartnere.»